Friday, November 25, 2011

Keistimewaan Alazo

A-LAZO PERFECT CARE
Jenama suatu produk kecantikkan yang di formulasikan di Switzerland dan di bawa khas ke Malaysia dengan mengunakan kepakaran tertentu  oleh Syarikat Seri Skaf Enterprise.
Apakah Istimewanya Alazo?
Kerana ia tidak akan mengecewakan anda, hanya dalam beberapa hari sahaja perubahan dapat dilihat, terutamanya pada wajah kusam, jeragat. Dan yang pasti kulit akan menjadi lebih lembut dan halus.
Alami Kejutan Bersama Alazo
Jangan perkecilkan Alazo selagi belum dicuba. Saya beri jaminan kehebatan Alazo pasti akan membuat anda terkejut melihat perubahan pada wajah selepas menggunakannya beberapa hari.
Alazo Boleh Lakukannya
Wajah segar dan berseri tidak kira usia dan jantina. Alazo boleh lakukannya. Cuba gunakan produk kecantikan Alazo untuk beberapa hari. Anda dapat melihat perbezaan pada wajah anda. Alazo dirumus khas untuk menghalang wajah anda daripada gangguan radikal bebas
Bahan asas untuk produk ini antaranya ubi kentang Afrika, lobak merah , agen pemutih dari tumbuh-tumbuhan , debu mutiara dari Jepun, susu beras serta bahan lain yang diluluskan oleh Kerajaan Malaysia.

Kajian terhadap produk Alazo bermula pada awal tahun 2007 dan di realisasikan pada February 2010 dengan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia, Halal dan telah di daftarkan dengan Perbadanan Harta Intelek Malaysia.

Masalah seperti :
--> Wajah kusam tidak bermaya  -->  Bekas jerawat sukar hilang --> Bintik-bintik hitam --> Jerawat hidup --> Jeragat -->  Wajah kelihatan lebih berusia dari usia sebenar.

Semuanya boleh diatasi  dengan dengan ALAZO


HIGHLIGHT..Antara Blogspot Berita Alazo ... read more

No comments:

Post a Comment