Friday, November 25, 2011

Testimoni Saya sendiri

Sebelum dan Selepas @ sedang  mengunakan Product Alazo Perfect Skin Care
Saya berusia 44 thn pada 02.12.2011 , Pada masa remaja hinggalah ke usia 42 mcmtu, saya tidahk menghadapi sebarang masalah diwajah saya..tetapi setelah meningkat ke 42 keatas saya menghadapi masalah kulit tidak sekata dan masalah jeragat yang amat ketara...
Disebabkan masalah jeragat yg menghiasi wajah saya..saya terpaksa meluangkan masa yg agk lama lebih kurang 45min ke Sejam untuk bersolek. Saya seorang yang pentingkan penampilan dan masalah jeragat membuatkan saya tertekan. Saya telah mencuba pelbagai product dan saya tidak nafikan dr harga yg murah hinggalah ke Ribu ringgit.

Kebanyakan product yg saya guna agk lambat mendapat kesan yg saya kehendaki walaupun saya tahu product tersebut berkualiti , sebagai seorang yg inginkan result yg cepat saya cuba pelbagai product termasuk yg buatkan kulit menggelupas ( sebenarnya product yg melalui proses pengelupasan yg teruk adalah tidak elok untuk kulit wajah kita )

Saya terus berusaha mendapatkan product yg sesuai untuk saya dan berharap mendapat result yg agk cepat, Satu hari saya di kenalkan seorang kawan dgn salah seorang Pengedar Alazo Aida Zainal.

Dari info yang saya baca dan hasil info dr Aida, saya berhasil mengurangkan jeragat diwajah saya, dalam masa yg sama wajah kusam saya berubah dan berseri..

Setelah menggunakan Alazo saya tidak perlu mengadap cermin utk makeup begitu lama, dlm masa kurang 15 minit saya sudah siap utk ketempat kerja atau kemana saja, cuma sesekali utk kemajlis tertentu baru lah saya makeup...dengan Alazo saya tidak perlu lagi untuk pakai makeup ,cukup sekadar

1.Mencuci muka menggunakan sabun




















2. Setelah wajah dibilas bersih  saya gunakan Toner




















3. Refirming and Refining Cream Alazo


4. Moistorizer@ pelembab



5. Night Cream Gold Alazo



6. Sunblock Collegan Alazo


Untuk pejagaan siang

Untuk Penjagaan Malam cuma lakukan dari step 1 - 5 dan selepas tu terus memakai Night Cream Extra AR
 ( Khas untuk merawat jeragat saya )


Saya masih terus menggunakan Alazo sebab saya mendapati ada perubahan pada wajah saya setelah menggunakannya , yg best jeragat dan kusam wajah @ warna kulit tidak sekata sudah berkurang.

Terimakasih pada Aida 

No comments:

Post a Comment